Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 13:48:08 MET

On 7 Lis, 11:41, "chiroproktolog" <chiroprokto...@onet.eu> wrote:

> Dlaczego? Dlatego, że już XP jest bezpieczne o ile użytkownik nie jest
> idiotą?

Kiedyś było Atari i Commodore teraz to wyżej ;-)

No ale zakładamy, że user nie jest idiotą i ma: mocne hasła, nie
pracuje w uprawnieniach admina, wyłącza niepotrzebne usługi jak pomoc
zdalna, rejestr zdalny czy systemowe IM, nie instaluje SW niewiadomego
pochodzenia do np. optymizacji pamięci ;-) Wysoko zabezpiecza
przeglądarkę, a do dziwnych odwiedzin używa alternatywnej, nie
zintegrowanej z systemem. Nie udostępnia dysku systemowego ani żadnego
udziału na tym dysku, no i antywirus licencjonowany ;-) To co?