Re: Vista i problem(?) z SATA

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 21:29:32 MET

Radosław Sokół log:
> O to, że SATA i ATA się w podstawowej wersji SATA *niczym*
> nie różnią -- poza kabelkiem.

Hi!
Nie ma czegoś takiego jak SATA i ATA w podstawowej wersji SATA.
Są za to urządzenie/dyski w standardzie: EIDE/ATA, SCSI.
Dla EIDE/ATA obecnie powszechny jest typ interfejsu: PATA, SATA I, SATA II ,
a PATA i SATA różnią się IMHO więcej niż "kabelkiem" w określonym
zastosowaniu i konfiguracji

" ... Wesołe jest życie staruszka
Gdzie spojrzy tam bóstwo co krok ..."
... , ale to pikuś ...!;-)