Re: win vista

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 21:11:45 MET

In news:1194373869.697395.83050@z9g2000hsf.googlegroups.com ,
*faustynka1986@wp.pl* wrote:
[...]
> [...]

Tu ale nieźle zmyliłaś.

[...]
> "dwa komputery z XP"- kiedy lacze swoj i kolezanki komputer, na
> ktorych jest uruchomiony xp to wszystko dziala. ten z vista natomiast
> podlaczony bezposrednio do gniazdka internetowego- ma internet, a
> przez switcha juz nie.

Czy ten switch nie jest czasem (również) routerem z NAT (podaj typ).
Jeśli faktycznie to switch, to go zresetuj (przez odcięcie mu zasilania)
i potem podłącz do niego tylko tą Vistę. Switch nie powinien niczego
blokować (chyba, że jakiś zarządzalny, ale jak mniemam to jakiś
prywatny 'switch'), może się czasem nauczyć czegoś za dużo i mu to
trzeba z głowy wybić. A Vista powinna nawet nie wiedzieć o tym, że
jest jakiś switch po drodze, a co dopiero blokować.
Jak ruszy Vista podłącz dodatkowo drugi komputer z XP. Opisz wrażenia.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)