vista, wiele polaczen - jedno pytanie :)

Autor: Dap <dape_at_vp.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 14:57:31 MET

Czy da sie zmusić Vistę do jednoczesnego używania dwóch połączeń
sieciowych (2x default gateway) ale z podziałem per port ?
Chciałbym puścić porty 80,22,23,110 via jedno połączenie (wolniejsze,
ale z mniejszymi opóźnieniami) a całą resztę via drugie połączenie
(szyybkie, ale z ponad 3x większymi pingami) ? Narazie jest tak że Win
poprostu korzysta z połączenia które zostało uaktywnione później
(natomiast już nawiązane połączenia - np ssh - korzystają z pierwotnego).

Nie mam nawet pomysłu jak za to się zabrać. A w linuxie to takie proste ....

Czy może zna ktoś z Was sposób na rozwiązanie tego ? A może porwałem się
z motyką na słońce i jest to niewykonalne ?