Re: Instalacja WinNT a SATA - pilne

Autor: Sofia <Sofia_at_mnbvcxz.com>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 12:29:15 MET

> Jakakolwiek szansa jest tylko w trybie kompatybilności z IDE.

Niestety, nie udało się. Po krótkim czasie wczytywania plików
instalacja kończy się pojawieniem się dziwnego ekranu w pionowe
paski.
Tak się dzieje zarówno wtedy gdy w BIOSie jest ustawiony
tryb kompatybilny jak i wtedy gdy jest to tryb enhanced.
Jak już pisałam, w obu przypadkach jest ustawione
"Configure SATA as IDE'" i innej opcji nie ma.

Czy powyższa, nieudana próba świadczy o tym, że nie ma żadnej
możliwości zainstalowania WinNT 4.0 Wkst na komputerze z dyskiem
SATA?

Pozdrawiam
Sofia