Re: Vista i problem(?) z SATA

Autor: <raya.z_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 23:24:29 MET

On 5 Lis, 23:02, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Szczerze mówi c to nie ma praktycznie adnej ró nicy w wydajno ci dysków
> ATA w porównaniu do SATA, tak wi c mo esz ten temat ola , ale jak chcesz
> si jednak pobawi to poszukaj w BIOS-ie opcji w czenia natywnego trybu
> SATA, uaktywnij j i spróbuj wystartowa system.
> --
> M. [Windows - Shell/User MVP]
> /odpowiadaj c na priv zmie px na pl/https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Skoro tak twierdzisz, to nie bede sie spierala, bo niezbyt sie w tym
orientuje ;) BIOS przejrzalam juz na wylot i nic o natywnym SATA (ten
BIOS to jak cwierc - cztery opcje na krzyz).
Troche mnie zmartwiles, bo ten dysk demonem szybkosci to raczej nie
jest i myslalam, ze jak sie go zainstaluje 'po bozemu' to jeszcze cos
z siebie wycisnie. Trudno.
Wielkie dzieki i sorki za zamieszanie.