Re: Downgrade

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 23:02:41 MET

Dnia Mon, 5 Nov 2007 12:42:02 +0100, Przemek M napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> A czy po takim downgrade - mozna potem bez problemu wrocic na Viste?

IMO tak. Przecież dalej masz legalny system Vista i kod do niego. Moim
zdaniem prawo do downgrade zostało wprowadzone po to, żeby mieć czas na
poprawnienie konfiguracji sprzętowej swego komputera i na wymianę
oprogramowania na wersje zgodne z Vistą.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/