Re: Skanery Plustek a Vista - odświeżamy temat

Autor: Grzegorz <ramones_at_op.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 22:54:51 MET

Piotr Palusiński pisze:

> Cieszę się, że mogłem pomóc. Ja też ze swoim skanerem walczyłem przez
> kilka dni i w końcu zastosowałem ta metode i hula :-)

W takim razie bierz mnie na wspólnika :) Uściśliłem metodę i
potwierdziłem działanie na innym modelu ;D
A tak na serio, to powinieneś ponownie skontaktować się z serwisem
centralnym Plusteka i namówić ich by jak najszybciej sobie to
posprawdzali na swoich skanerach i wydali stosowne oświadczenie na
stronie internetowej. Niech go nazwą jak np HP do serii 3800 nazywa to
"dostosowaniem do systemu Windows Vista" A dlaczego Tobie to proponuję?
Ja jako mały miś mogę zostać spuszczony na drzewo a ktoś tak znany jak
Ty na pewno będzie miał posłuch i przynajmniej z ciekawości sprawdzą czy
to hula.

pozdrawiam
BR