Re: Skanery Plustek a Vista - odświeżamy temat

Autor: Grzegorz <ramones_at_op.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 22:15:32 MET

Piotr Palusiński pisze:
> IMHO, co do Plustka, to powinno zadziałac prawidłowo:
> http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/bcf593d1e1573316/ab0426c793f51f77?lnk=st&q=%5BNTG%3F%5D+Sterowniki+do+skanera+Plustek+%5BVista%5D&rnum=1#ab0426c793f51f77

Piotrze, pomagałeś mi x lat temu, pomogłeś i tym razem. Dziękuję -
skaner hula aż miło.
Warto tylko dodać iż w poradzie jest pewna niejasność, ja też popełniłem
błąd za pierwszym razem. chodzi dokładnie o ten fragment:
"Kliknij Otwórz i znajdź plik setup.exe, w drugiej zakładce daj fiszkę
*zgodność z WinXP SP2* - teraz PPM i wybierz administratora"
Można to źle zrozumieć jak drugą zakładkę podczas instalacji.
By uściślić, powiem innym zainteresowanym, iż chodzi o to, by w
eksploratorze kliknąć PPM na pliku setup.exe, w drugiej zakładce
"zgodność" wybrać uruchom ten program w trybie zgodności i wybrać Win XP
z dodatkiem SP2. Dla pewności zalecam użycie przycisku na dole z napisem
"pokaż ustawienia dl wszystkich użytkowników" i również zaznaczyć tę
zgodność - w końcu nie wiadomo, kto jak sobie namieszał w Viście.
Po zatwierdzeniu zmian przez ZASTOSUJ oraz OK (okno ustawień się
zamknie) reszta jak piszesz, czyli PPM na pliku setup.exe i "uruchom
jako administrator".
Skoro u mnie ruszyło a wydawało się beznadziejnie, powinno ruszyć i u
innych.
O tyle to cenna porada Piotrze, iż pozwala zaoszczędzić masę forsy
załamanym użytkownikom na kupno nowego, w zasadzie niepotrzebnego im
skanera.

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

BR
www.boinc-polska.prv.pl