Re: USB - zrywa połączenie

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 18:50:53 MET
Message-ID: <fgnlg8$932$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "TJE" <niematakiegoadresu@onet.ua> napisał w wiadomości
news:fgn11k$a97$1@news.onet.pl...
> Mam taki problem ze skanerem USB że podczas skanowania program od skanera
> wyświetla że połączenie USB zostało zerwane i należy sprawdzić kabel.

Miałem podobny objaw. Myślałem,że sterowniki....skaner...a okazało się :).......

Wywal kabel USB i kup porządny, gruby, firmowy.......u mnie pomogło na 100% a
miałem taki lichy cieniutki.

Pozdrawiam
Piotr
Received on Mon Nov 5 18:55:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 05 Nov 2007 - 19:42:01 MET