kabel cyfrowy a gry w Windows xp

Autor: Rafal Jezak <rjezak_at_NOSPAM.gmail.com>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 15:01:48 MET

Witam,

od czasu do czasu lubię sobie ze znajomym pograć np. w PES na dobrym TV
i na dobrym sprzęcie audio. Niestety mam pewien problem, za cholerę nie
mogę puścić dźwięku przez kabel cyfrowy (zarówno przez cincha jak i
przez optyka). Wszystko jest sprawne, bo filmy HD normalnie działają z
dźwiękiem DTS, więc to nie problem sprzętu.
Można jakość w Windows CAŁY dźwięk (i ten z gier i te systemowe itd)
puścić przez SPDIF? Gdzie tego szukać?

Dodam, że karta to Intel Corporation HD Audio Controller i wszystkie mi
znane ustawienia przejrzałem, ale nic nie znalazłem, a jak już znalazłem
SPDIF to nie puszczał dźwięku z gierki.

Pozdrowienia,

--
Rafał Jeżak