Re: wyslij do...adresat poczty...

Autor: <kamil.pio_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 10:12:51 MET

On 5 Lis, 00:20, "Lawrens Hammond" <valha...@interia.pl> wrote:
> U ytkownik "Piotr Palusi ski" <perfekt...@invalid.wp.pl> napisa w
> wiadomo cinews:fgl112$osr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Dobrze wiedzie , bo ja akurat b d potrzebowa to wY czy ...
>
> --
> LH
> Tylko dzi ki zaiste niepoj tej, a tak wielkiej i niezbadanej
> lito ci boskiej, ludzie w tym kraju nie na czworakach chodz ,
> a na dwóch nogach, udaj c cz owieka.
> (C) Józef Pi sudski o Polakach.

mam pytanie co do opcji "wy lij do" gdy wybieram t opcj to plik
zostaje za czony do wiadomo ci tylko nie w tym programie pocztowym co
potrzeba. Korzystam z MS Outlook a wiadomo tworzona jest w Outlook
Expres ( dodam e MS Outlook w ustawieniach programu jest ustawiony
jako domy lny program pocztowy )