Skanery Plustek a Vista - odświeżamy temat

Autor: Grzegorz <ramones_at_op.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 22:49:06 MET

witam,
po niemalże roku od premiery nowego systemu niewiele się zmieniło w
temacie obsługi skanerów Plustek pod Vistą. Nadal "99%" modeli nie
pracuje z tym systemem. Pracują tylko 2420+ i ST28. Reszta od macochy.
Niedawno dzwoniłem do serwisu centralnego Plusteka i okazało się, iż
Plustek owszem stery zrobił, ale nie działają z Vistą, gdyż system ma
jakieś zupełnie nowy system przetwarzania danych i bez zmiany w
konstrukcji urządzenia nie da się zrobić sterów pod Vistę. Toż to
paradoks drodzy Państwo! Żyjemy w XXI wieku a tu takie kwiatki. Tysiące,
dziesiątki tysięcy ludzi wyrzuciły pieniądze w błoto kupując w ostatnich
2-3 latach skaner. Ale czy na pewno?
Ostatnią deską ratunku i dużym ukłonem w stronę użytkowników
niedziałających_skanerów pod Vistą mógłby być dodatek w Service Pack1
dla Windows Vista niwelujący ten problem. Zresztą z tego co wiem dotyczy
on również sporej grupy skanerów innych marek.
Liczę, iż Panowie z Redmond pomyślą o tym i ... pomyślą o nas.

Porady Piotra Palusińskiego z 18 lutego b.r jeszcze nie sprawdzałem na
swoim skanerze (Plustek OpticSlim 1200 - Vista HP 32bit), ale mam
nadzieję, że może ta "sztuczka" zadziała. Jak nie, czytajcie od nowa ten
watek :)

pozdrawiam
BR