Re: Gdzie klucz WPA

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 15:52:13 MET

Tego oto dnia 2007-11-03 23:34, Niejaki/a TJE bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Tu nie chodzi o mnie. Ktoś mnie zapytał o to czy można się jakoś
> zabezpieczyć na wypadek reinstalacji systemu. Miał kiedyś problem jak
> padła karta bezprzewodowa i po wymianie trzeba było zmienić maca na ten
> ze starej karty bo admin niemiał czasu żeby u siebie wpisać nowy mac.

To co to za admin ze nia ma czasu na taka duperele ? A moze jednak ten
znajomy chce jakos obejsc zabezpieczenia sieci, bo to naprawde nie jest
zaden problem przy reinstalacji. Tak jak pisal Michal:
- zapisac sobie gdzies klucz WPA
- zapisac MAC karty
- przy reinstalacji zmienic MAC karty (niekoniecznie grzebiac w
rejestrze, mozna to zmienic we wlasciwosciach karty) i wpisac klucz WPA
i po problemie.
Mysle ze niepotrzebnie komplikujesz cos co jest trywialnie proste.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --