Dwie domeny NT na jednym LAN'ie

Autor: Karol Maleska <jocarlo.m_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 13:41:26 MET

Witam Serdecznie,

Mam nadzieje, ze wiedza osob znajdujacych sie na tej grupie pomoze
rozwiazac problem z ktorym borykam sie od kilku dni.

Sprawa wyglada tak; posiadam jedna siec lokalna na ktorej istnieje
jedna domena z ktorej korzysta ok 7 komputerow. W ostatnim czasie
zostal dodany nowy projekt ktory bedzie zarzadzany na nowej domenie. W
tym celu zostal zainstalowany nowy serwer WIN2003 SBE. Moim celem jest
skonfigurowanie sieci tak by kazdy klient mial mozliwosc wyboru domeny
podczas logowania do komputera.

Bylbym niezmiernie wdzieczny jesli ktos potrafilby mi wytlumaczyc jak
mozna w latwy sposob dokonac konfiguracji tych serwerow oraz sieli
lokalnej.

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Karol M