Re: udostepnianie 1020 (vista) dla 98

Autor: Szef <szef666_at_priv.onet.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 14:59:51 MET

Tomek pisze:
> Udostepnilem drukarke HP 1020 pod vista dla systemu w98, polacznie jest ok,
> drukarka widoczna, sterowniki zaladowalem i gdy dam drukuj,
Grupy systemów takie jak 95,98,ME / XP / Vista korzystają z różnych sterowników. O ile XP i Vista jeszcze się dogadają to Vista i 98 już raczej nie.

Ściągnij sterowniki do 98, na Viście wejdź do panelu sterowania, drukarki, właściwości serwera (jako administrator) i dodaj sterowniki do odpowiedniego środowiska 95/98.
Teraz spróbuj podłączyć z 98 drukarkę ponownie i jak zapyta czy użyć nowe sterowniki to potwierdź. Powinno zadziałać...

ps. ja miałem odwrotnie, vista wysyłała dokumenty do serwera wydruku na 2003 i dokument niby poprawnie był przesyłany do drukarki ale na papierze już się nie pojawiał.