W2003 przywileje, bezpieczenstwo itp

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 19:51:19 MET

jest sobie maly server (m.in) plikow na W2003. nie wiem kiedy to sie
stalo i dlaczego, ale od pewnego czasu nie mozna
zmodyfikowac/skasowac/przezwac itp zadnego pliku ani katalogu na
macierzy bedacej w tym kompie. sprawdzilem uprawnienia, nikt w nich
nie grzebal. sam zaczalem. po ilus kombinacjach dalem wszystkim pelne
prawa dostepu do wszystkiego co sie na tym dysku znajduje.
administator na tym komputerze zawsze mogl robic wszystko co chcial,
ale np. administrator z komputera z sieci (np. poprzez zmapowany dysk
juz nie. oczywiscie to samo haslo). w tej chwili nawet nie mozna
zmapowac dysku bedacego w podejrzanym koomputerze na innym na konto
admina, ani na inne, bo o dziwo nie zgadza sie haslo. haslo sie zgadza
za kazdym razem.
juz mi sie chyba wyczerpaly pomysly co moglo sie sypnac i dlaczego.
ktos potrafilby pomoc? <rs>