USB Audio - problem z interfejsem MIDI

Autor: Patryk Matuszewski <abduwiruhum_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 15:36:03 MET

Witam,
posiadam system Windows Media Center oryginalnie zainstalowany na
laptopie Acer Aspire 5610. Chcę użyć laptopa do komunikacji z
keyboardem. W tym celu zakupiłem interfejs midi podłączany przez USB.
Urządzenie znajduje się w menadżerze urządzeń jak "USB Audio". System
nie widzi go jako urządzenia audio/midi. W wyniku czego nie jest ono
dostępne w programach pokroju Cubase. Przejściówkę testowałem na
komputerze z system Windows XP SP2, została rozpoznana normalnie
(można było wybrać USB Audio jako urządzenie MIDI). Gdzie może tkwić
problem?

Dziękuję z góry za wszelakie sugestie.

Pozdrawiam.