Re: Win2003 i Win2003 SBS przestały się widzieć

Autor: romek <romek_at_karolina.info.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 11:55:59 MET

Tak już próbowałem wcześniej.W tej chwili nie można określić mu grupy
roboczej ponieważ chyba stał się kontrolerem domeny. Wyskakuje komunikat że
"nie można przenosić kontrolera domeny z jednej domeny do drugiej bez
uprzedniego obniżenia".
Mogłoby tak zostać jak jest pod warunkiem żeby drugi serwer widział ten
pierwszy.
Jak obnizyć funkcję kotrolera domeny?
Pozdr
romek

Użytkownik "staszek" <staszek666@gmail.com> napisał w wiadomości
On 2 Lis, 09:32, "romek" <ro...@karolina.info.pl> wrote:
> Witam!
> Mam w firmie 2 serwery pierwszy Win 2003 SBS i drugi Win 2003 R3. Oba były
> skonfgurowane jako członkowie tej samej grupy roboczej (nie należały do
> domeny). Ktoregoś pieknego dnia ten drugi przestał widzieć pierwszego, z
> kolei ten pierwszy jak najbardziej widzi tego drugiego. Pingi z drugiego
> na
> pierwszy nie idą, w drugą stronę jak najbardziej jak i z innych stacji
> roboczych ten pierwszy serwer jest widoczny (stacje nie logują się do
> domeny). Zauważyłem, że ten pierwszy stał się członkiem domeny i chyba to
> [...]

okesl mu grupe robocza
prawy klik na moj kompoter i wybierz wlasciwosci
potem zakladka nazwa komputera nastepnie zmien mu identyfukator
sieciowy
restert kompa i juz masz
 pozdrawiam