Re: wylaczenie neta na koncie ogran.?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 19:17:10 MET

Dnia Thu, 1 Nov 2007 16:53:04 +0100, Jarek napisał(a):

> Napisalem bat'a ktory zmienia IP na niepoprawe dla usera z kontem
> ograniczeniem ale jak go teraz uruchomic z tym kontem.Probowalem w
> zarzadzaniu komp. podpiac tego bata, tzn sciezke do niego nazwe we
> własciwosciach uzytkownikach ale nie startnal z userem.Jak zrobic by on sie
> uruchamil wraz z userem?

Problem w tym, że user nie ma uprawnień do zmiany takich parametrów jak
adres IP. Dlatego zaproponowałem uruchamianie tych skryptów przy
logowaniu się do konta admina, nie usera. Wtedy pójdzie nawet w
autostarcie.

BTW wystarczy zmiana domyślnej bramy. Z drugiej strony, zmieniając IP
czy też default gateway zablokujemy wszystko, także ważne usługi
systemowe (windows update, aktualizację antywirusa, etc.). Nie wiem więc
czy nie byłoby lepiej wrzucić do systemu jakiś programik do kontroli
rodzicielskiej, który da się skonfigurować per user, a nie per system.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/