Re: Co zrobić aby system XP widział myszkę?

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 23:17:08 MET

JoteR pisze:

> Ty sobie żartujesz tak tylko, prawda?
> Ciągnąć 207 MB żeby przetestować jedną małą myszkę?
Oczywiście że można i dużo prościej i lepiej i w ogóle, ale:
- lubię mieć taką płytkę, która mi się czasem przydaje;
- 207MB na mnie nie robi wrażenia bo rękami tego nie ciągnę, a że nie
ściągam muzyki i filmów to wszelkie limity transferu mi zwisają;
- mam wrażenie, że pytającemu łatwiej przyjdzie ściagnąć te 207MB niż
zrobić sobie dyskietkę startową z obsługą myszy.

Pozdro

--
Borafu