KOPIOWANIE PLIKÓW WIN XP PROF

Autor: Ryback <kubawharton_at_yahoo.com>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 20:46:04 MET

Cześć, jestem nowy i przyszłem tu zadać jedno pytanie lamerskie. Co
gdzie ustawiź w winie XP żeby explorer nie kopiował mi plików do
folderu tymczasowego na dysku systemowym tylkjo od razu w miejsce
docelowe. Np chcem wypakować jakieś duze archiwum na dysk D (archiwum
tez na dysku D) a ten debil wypakowuje mi te pliki na C a po chwili
komunikat że za mało miejsca na dysku. Czy ja go prosiłem żeby wywalał
je na C ? ... pomóżcie pewnie wiecie gdzie...

pozdrówka