Re: Dostęp do plików po aliasie (CNAME).

Autor: Marcin Gondek <drixter_at_e-utp.net>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 17:23:55 MET

Konrad Kosmowski pisze:
> Jest sobie domena, w niej DNS, w nim wpis A dla danego hosta - "foo" i alias
> CNAME - bar wskazujący na "foo". Po adresie "foo" można się połączyć z zasobami
> plikowymi tego hosta, po aliasie "bar" nie można. To normalne? Tzn. to jest ten
> typ tak ma?

Imho może być jedna nazwa NETBIOS pod Windows.
Można coś spróbować może WINS'ami ale nie mam gdzie to sprawdzić.

OT powiem że np. sambą udało mi się to ustawić. Jeden komputer - dwie
nazwy NETBIOS i w zależności na jaką nazwę wejdziesz takie masz udziały.
Niestety ze strony klienckiej działało to tylko pod Vistą.

--
Marcin Gondek / Drixter
http://drixter.e-utp.net