Windows 98 i 2000 na jednym komputerze

Autor: <kacperlis_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 15:47:30 MET

Mam Windows 98 SE i dysk 3 GB oraz office XP. Chciałbym się przesiąść
na Windows 2000 (już go wcześniej instalowałem) lecz ze względu na
dość słaby sprzęt i gry chciałbym zrobić przy starcie wybór systemu.
Dysk podzieliłbym na 2,5 GB i 0,5 GB. Na pierwszej partycji znalazłby
się Windows 2000 i wszystkie programy, a na drugiej Windows 98. Win 98
ładowałby programy i gry z pierwszej partycji. Ponieważ tylko update
98 do 2000 wchodzi w grę planuję zrobić tak:

1. Podzielić dysk.
2. Wywalić office XP (zmniejszy się program files i 98 będzie zajmował
300 mb)
3. Skopiować foldery Program Files, Windows i pliki startowe na 2
partycję 9kiedyś przełączałem się między windows 95-98 i odwrotnie
wchodząc w DOS i zmieniając nazwy folderów Windows).
4. Z pierwszej partycji zrobić update do 2000
5. I tutaj klapa, bo nie wiem jak zrobić wybór systemu przy starcie.

Office XP będzie tylko na 2000. 98 ładowałby wszystkie inne programy z
partycji windows 2000 (obie partycje fat32)