Czemu Fire Vox uparcie gada po angielsku?

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 15:19:01 MET

Witam.

Od razu mówię że w temacie Windows to jestem ciemna masa, potrafię
program zainstalować i uruchomić i to właściwie wszystko.

Otóż mam taki zestaw (na vmware):

W2k (angielski)
Firefox 2.0
Fire Vox 5.4 (zdaje się, nie mam tego pod ręką, w każdym razie ostatni)
eSpeak 1.29

W systemowych ustawieniach mowy mam zaznaczony jako domyślny język
polski. JAWS to rozumie, Window Eyes rozumie, tylko Fire Vox uparcie
włącza angielski głos.

Ktoś może mnie uświadomić jak toto przestawić? W ustawieniach FV jest
tylko wybór "SAPI 5".

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');