Re: Co zrobić aby system XP widział myszkę?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 13:38:37 MET

Użytkownik "KMAJSZEK" <mariusz610@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fg9r1s$g04$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "humanista (mruczus)" <m.j@gmail.com> napisał w wiadomości
>>

> Też tak myślałem ale u mnie klawiatura działa w obudwu a mysz w żadnym

Nie pamiętam... próbowałeś wrzucać jakąś płytkę z Linuxem Live?
Zobacz, czy w Pingwinie pokaże się mysz...
Moze po prostu trzeba będzie z Menedżera Urządzeń parę rzeczy wyrzucić,
by zainstalowały się na nowo. Wykrzyknika nie musi być.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej