Re: Jak przenieść instalację win2000 na inny dysk

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 15:33:12 MET

Dnia Tue, 30 Oct 2007 09:05:07 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Ja to robię zazwyczaj startując system z płyty Live CD jakiegoś

A jakbyś mi poradził przenieść z dysku na dysk partycję z linuksem? Na
starym dysku lilo było w sektorze startowym właśnie tej partycji
linuksowej, a start linuksa był via loader XP (sekcja w boot.ini).
Wystarczy pod linuksem live przekopiować partycję, zalogować się np.
loadlinem, odpalić lilo z instalacją na skopiowanej partycji i potem
podłaczyć się pod loader XP?

--
Jacek