Re: Jak przenieść instalację win2000 na inny dysk

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 15:05:43 MET

Dnia 30 Oct 2007 08:46:27 +0100, LFC napisał(a):

> Czy da się skopiować cały
> filesystem i potem odpalić to już z nowego dysku

Ostatnio przenosiłem w tem sposób chyba dwuletniego XP, obrośniętego
aplikacjami, sterownikami i czym tam jeszcze. Użyłem w tym celu
snapshot.exe do robienia i przenoszenia obrazów dysków. Wyglada to mniej
więcej tak:
0. podłaczasz nowy dysk do kompa.
1. robisz obraz partycji systemowej starego dysku.
2. zakładasz odpowiednią partycję na nowym dysku.
3. rozpakowujesz obraz na nowym dysku.
4. Odłączasz stary dysk, z dyskietki dos robisz nowemu fdisk /mbr
5. restart kompa i jush,...
6. Inne partycje możesz po uważaniu przekopiować albo przenieść via obraz.

 W moim przypadku jedyny problem jaki się pojawił na nowym dysku to uwalona
sieć. Musiałem na nowo zainstalować sterowniki kart sieciowych i resetować
winsock.

--
Jacek