Re: Jak przenieść instalację win2000 na inny dysk

Autor: LFC <longinf_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 09:18:16 MET

> Da się.

> Ja to robię zazwyczaj startując system z płyty Live CD jakiegoś
> Linuksa (na przykład Ubuntu, jest przyjemny i elegancki), po czym
> za pomocą polecenia 'dd' kopiuję sektor po sektorze cały dysk na
> nowy nośnik. Na koniec trzeba tylko dodać partycje nowe albo
> spróbować poprzenosić/porozszerzać stare.

Mozesz opisać po kolei?
Czy na tym drugim (nowym) mam najpierw założyć jakieś partycje?
Mam podmonotować oba dyski w linuksie np. jeden to /dev/hdb1 zamontowany w /mnt/
disk1, drugi to /dev/hdc1 zamontowany w /mnt/disk2?
Codalej?
jaki jest dokładnie syntaks polecenia i jak jest z problemami, które ntfs
niegdys sprawiało linuksowi przy zapisie?