Re: Co zrobić aby system XP widział myszkę?

Autor: KMAJSZEK <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 01:42:51 MET

> Nie no, bez przesady, gryzonia na USB (a KMAJSZEK pisał, że z taką też
> próbował) zidentyfikuje i przygarnie jako HID. Chyba, że w tym DELL-u są
> wyłączone porty w BIOS-ie, lub - co gorsza - uszkodzone. Ale zawsze
zostają
> jeszcze porty COM ;-)
>
> JoteR

Zainstalowałem ponownie system żeby wykluczyć ewentualność że wcześniej
miałem źle mysz włożoną jednak bez rezultatu. Sprawdziłem też że porty USB
chyba też nie działają' niby jak włożę myszkę czy odtwarzacz MP3 to świecą
czyli prąd w nich jest ale już z odtwarzacza nie mogę przenieść muzyki ani
odwrotnie, komputer go nie widzi podobnie jak myszki.
Myszkę sprawdzałem też na porcie COM poprzez taką przejściówkę nadal nic,
choć już nie instalowałem 3 raz sytemu.
Co jeszcze mogę zrobić?
Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł to proszę o dokładną instrukcję, ewentualnie
sugestie co może być uszkodzone czyżby płyta?.