Problem z drukowaniem przez sieć

Autor: Grzegorz B. <grzegorz_at_nospam.com>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 13:50:31 MET

Witam,

komputer udostępnia w sieci SMB drukarkę (USB) HP LaserJet 1020. Na dwóch
stacjach korzystających z tej drukarki przez sieć pojawił się ostatnio
denerwujący problem. Otóż druki z programów (np. z worda, notepada) wysyłane
na drukarkę nie docierają (nie pojawiają się nawet na liście zadań).
Natomiast strona testowa drukarki jest drukowana. Po zalogowaniu się na inne
konto na problemowych komputerach i instalacji drukarki jest ok. Oczywiście
na koncie domyślnym, na którym wystepuje problem usuwałem (łącznie z ręcznym
kasowanie katalogu drukarki w \winnt\system32\spool\) i instalowałem na nowo
tą drukarkę ale to nic nie zmieniło.
Wszystkie stacje mają system XP professional. Spotkał się ktoś z takim
problemem?

Pozdrawiam
Grzegorz