[Windows Server 2003 Evaluation] Zablokowany z powodu braku aktywacji.

Autor: Ibanez <mail.usun_at_usun.ibanez.art.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 10:14:07 MET

Postawiłem ten system do testów (evaluation 180 dni) i chciałem aktywować
przez telefon. Niestety nie łykał zwrotnego kodu z MS. Powodem mógł być zły
numer seryjny więc zcrackowałem system i poszło. System był niby aktywowany
jednak wyświetlał się monit o aktywacji no i niestety minęło kilka dni i się
zablokował. Jak wybieram po zalogowaniu opcje aktywacji to nic się nie
dzieje ok minuty a potem jest komunikat, że system jest już aktywowany i
wraca z powrotem na okno logowania. I tak w kółko.
Da się coś z tym jeszcze zrobić czy tylko zostaje reinstalacja?