Vista Home Premium - Windows Media Center

Autor: mkonst <mkonstUSUNTO_at_et.put.poznan.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 17:47:08 MET

Czy WMC ma gdzieś opcję nagrywania dźwięku z radia?

1. Zamontowałem kartę tunera TV/UKF Producent: KNC ONE, model: TV-Station
DVR (oparte na chipach Philips: SAA7134HL i SAA6752HS). WMC poradził sobie z
nią tzn. mam zaprogramowane stacje radiowe i telewizyjne, jako magnetowid
działa wyśmienicie ale nigdzie nie mogę znaleźć opcji nagrywania dźwięku z
radia :( Próbowałem zewnętrznym programem "Messer" ale okazuje się że sygnał
nagrywany ma bardzo niski poziom (około -8 dB). W mikserze dźwięku
nagrywanego jest źródło nazywające się "Przechwytywanie KNC" ale jako jedyne
nie ma suwaka regulacji głośności.
2. Korzystając z istniejących złącz na karcie tunera i płycie głównej
połączyłem je typowym kabelkiem audio od CD-ROMa. Jest trochę lepiej tzn
podkręcając maksymalnie suwak miksera można uzyskać poziom -6 dB ale to
jeszcze nie to o co chodzi.
3. Zastanawiam się czy wyprowadzenie kabla audio z tunera na zewnątrz
obudowy do gniazda "line-in" poprawi systuację czy grozi spaleniem czegoś.

--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl