Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 16:45:06 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:47249988$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości

> W takim razie, jeśli rzeczywiście jest jak na tej stronie... to czemu u mnie
> zawiódł?
> Widać wszystko zależy od testującego, przedstawiam inny ranking, gdzie
> kolejność przedstawia się według pierwszego wpisu w forum...
> http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=23704&highlight=antywirus
>
> Nawet, jeśli dziś jest najlepszy, niemiłe wrażenie pozostało i tykać go nie
> zamierzam.

Tyle tylko, że nie zauważyłeś, że Paweł pisał o Software Restriction Policy.
'Dokładając' do tego konto użytkownika, mamy naprawdę
wąskie pole do popisu dla 'robaczków'... ;-)
Ewentualnie dla zupełnie 'odpornych':
http://www.google.com/search?hl=pl&client=opera&rls=pl&hs=cYp&q=drop+my+rights&btnG=Szukaj&lr=

Piciu