Re: ukrycie partycji / backup partycji

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 14:45:51 MET

Użytkownik "Krzysztof Kapuściński" <krzysztof@kapuscinski.org> napisał w
wiadomości news:fg1vgb$20sj$1@news.mm.pl...

> Czyli piszesz system dyskowy, taki DOS który omija zabezpieczenia
> kernela i
> buszuje po systemie ... .

I w jakiś sposób podkładam go pod spód kernelowi...

> Możesz tam ustawić nawet pięćdziesiąt drzwi lecz później spróbuj

Myślałem o dwójce, nie więcej. Dwoje drzwi jeszcze łatwo otworzyć, a jak
każde zamkniesz osobnym zamkiem, to niepowołanemu utrudnisz, bo będzie
musiał rozdziewiczyć każde osobno. A osoby, powołane, mając klucz, bez
problemu te drzwi otworzą.

> administrować i pracować na takim systemie. Rozwiązania są gotowe lecz

Na 50 rzeczywiście może być kłopot, ale na dwójce, jak widzisz, i ja
daję sobie nieźle radę.

To też.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej