Re: Po przeniesieniu na nowy dysk XP nie rozwiązuje DNSów

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 21:26:35 MET DST

Dnia Sat, 27 Oct 2007 20:26:19 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> Jak rozwiązywać problemy z łącznością TCP/IP w systemiie Windows XP
> http://support.microsoft.com/kb/314067/PL/

Tu byłem i nie znalazłem wskazówek pozwalających na zinterpretowanie
dysfunkcji. Polecenie netsh diag gui nic właściwie nie wnosiło, poza tym
że adresy literowe nie były rozwiązywane co już wiedziałem :). Polecenie
ifconfig /all wskazywało że wszystko OK z interfejsami. Ale w innym podanym
linku znalazłem coś o winsock i zaryzykowałem netsh winsock reset, niezbyt
rozumiejąc co robię :) No i pomogło, dzięki za wskazówki. Ale prosiłbym
jeszcze o jakieś krótkie wyjaśnienie co właściwie zrobiłem :)

--
Jacek