Re: klonowany xpsp2, problem z usb

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 01:44:54 MET DST

Dnia Sat, 27 Oct 2007 00:54:58 +0200, Robert Konieczny napisał(a):

> Witam,
> Posiadam w firmie kilkadziesiąt identycznych, nowych zestawów komputerowych. Po
> zainstalowaniu XpSP2 Pro na pierwszym komputerze, przygotowałem go do instalacji
> masowej (sysprep), a następnie klonowałem całe dyski programem norton ghost
> (disk to disk, sieciowo rj45). Sklonowane systemy działają prawidłowo z małym
> problemem z USB, otóż _każde_ nowo podłączone urządzenie USB nie jest
> automatycznie instalowane, pojawia się ono tylko ze znakiem zapytania w
> menadżerze urządzeń. Klikam w aktualizuj sterownik i urządzenie bez zbędnych
> [...]

1. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion wpis
'DevicePath' powinien zawierać '%SystemRoot%\inf.
2. Usuń wplik \WINDOWS\inf\infcache.1. Zostanie odtworzony.
3. HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\Setup,
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Factory - wpisy
'FactoryPreInstallInProgress' oraz 'AuditInProgress' (jeśli są) powinny
mieć wartość 0.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/