In news:fft789$gsf$1@sunflower.man.poznan.pl,
*NOK* <no_spam@onet.eu> typed:
> Mam problem opisany w tym KB:
> http://support.microsoft.com/kb/890648/en-us .
> Ktoś ma pomysł co z tym zrobić, bo nie mogę przeszukiwać rejestru w
> Regedit. Wywala mi ekran niebieski i mogę jedynie odczytać że to było
> przyczyną.
> Nie mam punktu do przywrócenia - to stało się tak dawno.
> Ma ktoś pomysły?
Dokonaj naprawy systemu.
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms819369.aspx
-- Piotr Palusiński [Microsoft MVP Shell/User] https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski news://msnews.microsoft.com/microsoft.public.pl.windows Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicyReceived on Fri Oct 26 19:50:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 26 Oct 2007 - 20:42:04 MET DST