Re: Jak w prosty, sprawdzony, skuteczny sposób usunąć XP

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 18:01:22 MET DST

"humanista (mruczus)" napisał:

> Fdisk i w nim usunąć partycję z systemem, zrobić ją na nowo.
> Później w innym systemie formatuje się tą partycję na jaki się chce
> system klastrów.

No, partycji założonej fdiskiem raczej nie sformatuje na NTFS.
Do wątkotwórcy: określ, jaki ma być docelowy system operacyjny i system
plików na tej partycji, to pewnie dostaniesz sensowną poradę, choć to w
zasadzie NTG. Ja zawsze zalecam zakładanie partycji z poziomu instalatora
systemu, o ile ów to umożliwia.

JoteR