Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 15:48:37 MET DST

Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
news:1w83o3ga9tuxj$.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...

> Nie straciłem danych ponieważ fwdrv sypał się już na etapie
> sprawdzania
> partycji przez PD, zaraz przed rozpoczęciem właściwej defragmentacji.

U mnie z jakiegoś powodu nastąpiło tylko wygaszenie ekranu i w pewnych
sytuacjach stan monitora taki, jakby coś było ze sterownikiem grafiki
nie halo.
BSOD nie wyskoczył, ale komputer zamarzł.
Podgląd zdarzeń wyrzucił błąd nr 1000008e (właśnie z jedynką, nie zerem,
na początku.
Na razie usunąłem Kerio, zaraz poleco Comodo, sprawdzę, jak mi się
będzie sprawował.
Po deinstalacji i usunięciu Kerio (włącznie z fizycznym skasowaniem
plików i katalogów) coś zostało w pamięci, bo PD też się wysypał,
dopiero po restarcie poszło dobrze.
KPF 2.1.5, polska nakładka, PD v8.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej