Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 00:42:09 MET DST

Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
news:16j40sxmpxphk$.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...

> Kerio jest dobry, mały, lekki i w ogóle fajny. Ale pod warunkiem, że
> nie

Ale ta dwójeczka... bo Sunbeltowy to ogromna kobyła, do której trzeba
mieć zacięcie... choć posiada parę fajnych opcji.

> używasz programu PerfectDisk. Podczas korzystania z PD na partycji
> NTFS
> system pięknie się wysypuje i wyświetla BSODa. I nie jest to błąd w PD
> tylko w Kerio.

Czy tylko BSoD, czy skutki są poważniejsze?
Chcę to właśnie sprawdzić i wolałbym się upewnić, czy nie narzeźbię
sobie zbytnio.

> http://www.raxco.com/support/windows/kb_details.cfm?kbid=506
> Article Details:
> Installation of Kerio Personal Firewall causes Windows to crash when
> PerfectDisk is run. This is caused by a bug with *fwdrv.sys* that is
> found

Znam tę nazwę...

> in older versions of Kerio Personal Firewall software. Please update
> your
> Kerio Personal Firewall so that you are running their current software
> (as
> of 7/12/05, current software is 4.1.3 - released March 30, 2005)
>
> Niestety nowa wersja Kerio nadal ma ten sam błąd. Podczas szukania
> rozwiązania tego problemu natknąłem się na informacje o tym, że Kerio
> nie
> lubi jeszcze kilku programów.

No, w poprzedniej instalce XP, która mi się posypała po użyciu
uszkodzonej pamiątki, czasem wyskakiwało że fwdrv.sys się skupczył. Ale
konkretniejszego związku z programami nie było.
Chcę zobaczyć, czy błąd wyskoczy mi w takiej samej formie (choć
fwdrv.sys wynikało z luźnej wtyczki zasilania dysku systemowego, jak
później wyszło), czy okaże się co innego.
Na wszelki wypadek zgram dane gdzieś na bok i potem to odpalę.
Choć ostatnio... Opera mnie "przestraszyła", że mnie nie kocha i sobie
idzie. Ale to jeden tylko raz. Dwa dni wcześniej odpaliłem pewne zadanie
żrące całkowicie niemal zasoby i zmroziło, ale bez skutków. Tak chodzi
dobrze. Choć od nietypowej rozdzielczości overlay chodzi, jakby nie był
overlay'em. Ale jego wyłączenie (suwak przyspoeszenia w lewo) powoduje
pyskawę odtwarzacza, że "na tym ekranie nie odtworzę" (MPClassic)
Cóż, pobadam, teraz zabieram się za kopiowanie danych.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej