Re: Drukowanie (prawie) "czystego" tekstu - znaczki sterujące?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 21:43:30 MET DST

** Zby <zby@localhost> wrote:

> Choroba, może i racja... faktycznie, do tej pory w ogóle się tym groffem nie
> interesowałem.

Heh a co do kwestii sterownika itp. to też dałoby się jakoś zrobić. Problem w
tym, że źle trochę sformułowałeś pytanie. Czy faktycznie zależy Ci na tym, aby
konkretnie *sterownik* to robił? Czy może bardziej zależy Ci na tym, aby
wypuścić z programu wydruk do konkretnej drukarki (kolejki spoolera) i tam po
drodze (niekoniecznie sterownik) coś to obrobi.

Na. ten drugi sposób da się to zrobić. Nie wiem jak windowsowy spooler takie
rzeczy ogarnia, ale być może potrafi albo istnieją zamienniki.

Np. na Linuksie to można bez problemu stworzyć kolejkę drukarki, która
przekazuje to co otrzyma do skryptu. Np. cups-pdf tak działa.

Pewnie są odpowiedniki dla Windows. Wtedy musiałbyś jedynie odpowiednik pożenić
z groff (czy co tam chcesz mieć).