Re: Windows Desktop Search

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 17:14:14 MET DST

*Piotr Palusiński* pisze:

> In news:ffo9i3$94h$1@nemesis.news.tpi.pl,
> *szymek* <cacup@no-spam.poczta.onet.pl> typed:

> Pomyliłem z XP ;-(
> Kuknij tu:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Desktop Search

Nic nie pomyliłeś, bo o XP właśnie chodzi :). Przy instalowaniu pakietu
Windows Live Software Suite nieproszony ładuje się też Windows Desktop
Search. Nawet im się kurka nie chciało zaprogramować procedury
sprawdzającej czy na komputerze nie działa już inna tego typu
wyszukiwarka, np. Google. O jakiejś choćby głęboko schowanej opcji
przywracającej klasyczne (tzn. te z XP) okno wyszukiwarki nie wspomnę.
A o ile pamiętam w jakiejś dużo wcześniejszej wersji WDS coś takiego
było...

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]