RAID na p³ycie, instalacja WinXP bez dyskietki

Autor: meer <spamuniet_at_albow.leb>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 14:07:55 MET DST

Witam,

Mam p³ytê Gigabyte N650SLI DS4 z obs³ug± RAID. Chcia³bym odpaliæ na niej
striping (raid0). Konfiguracja macierzy na p³ycie dzia³a OK, ale
oczywi¶cie instalator XP nie wykrywa dysków. Nie mam stacji dyskietek i
zupe³nie nie wiem jak siê ratowaæ w tej sytuacji. Niby dosta³em drivery
na p³ycie, ale mogê j± przecie¿ odpaliæ dopiero po instalacji XP, a
wtedy to ju¿ po wszystkim.

Co mogê zrobiæ w tej sytuacji, je¶li nie ma mo¿liwo¶ci u¿ycia flopa?

--
meer