Problem z Operą - gdzie szukać?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 21:20:06 MET DST

Pardon, ze pytam, tak na szybko, choć nie jest to "sprawa życia lub
śmierci".
W MSIE, FajerFoxie, jak uzupełniam pole np. do podpisania sie pod
komentarzem na forum, MSIE i Lisek uzupełniają mi wpis od razu same, i
nie muszę się pieścić z dopisywaniem.
W Operze, której zdecydowanie najbardziej wolę używać, muszę wpisać
całość podpisu... Ściślej, chodzi o komentarz pod artykułem w
SuperExpresie (tylko mi proszę, malkontenci nie pisać, że to szmata,
wiem, ale nie o to pytam), w MSIE i Lisie wystarczy, że pierwszą literkę
wpiszę, a już mam całą resztę wpisu podaną, wystarczy Enter i szybciutko
mam całość. Wprawdzie do logowania się mam wygodniej, niż tamte
(CTRL-Enter), ale tam, gdzie sie nie loguję, chciałbym, aby Opera też mi
uzupełniła. Da się? Jak? Znajdę w guglu (nie udało mi się, ale i mocno
nie szukałem), czy liczyć na Waszą pomoc? :)

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej