Rezydent TeaTimer - problem

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 15:32:57 MET DST

Mam problem ze Spybot Search@Destroy - po ustawieniu rezydenta
(TeaTimer)blokuje mi niektore wpisy w rejestrze (uparcie przywraca
wszelkie wprowadzone zmiany do wersji, kiedy tworzyl backup podczas
pierwszego uruchomienia sie - chodzi o wizard...). Sek w tym, ze nie
wszystkie zmiany sa nieporzadane a ja nie wiem jak sterowac tym
programem, zeby mu modyfikowac te regulki?
Da sie w nim to konfigurowac, jesli tak to w jaki sposob?

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.