Unixowy Appletalk i Win 2003 Server

Autor: tomzielak <tomzielak_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 14:16:15 MET DST

Poszukuje rozwiazania - w momencie wydruku przez Windows 2003 Server
do drukarki unixowej na protokole Appletalk, w momencie rozpoczecia
wysylania pliku do 'drukarki' (tak naprawde jest to RIP hardware'owy
naswietlarki) pojawia sie komunikat statusu 'Drukowanie' a po kilku
sekundach 'Drukowanie - drukarka jest zajeta'. Czym to moze byc
spowodowane? Czy moze trzeba ustawic jakies zabezpieczenia, aby moc
wyslac plik do bufora drukarki appletalk? Zaznacze ze przy dodawaniu
drukarki, windows bez problemu wykrywa ja jako drukarke appletalk
(widzi ja w strefie appletalk) - problem pojawia sie dopiero przy
samym 'wydruku'.