Re: Trwałe ukrycie plików [WinXP]

Autor: Bonawentura <bonawentura2_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 18:35:43 MET DST

Dnia 23-10-2007 17:58, Użytkownik Marian napisał:

> czy jest możliwe zmodyfikowanie rejestru w ten sposób, żeby nie dało się
> włączyć opcji pokazywania ukrytych plików ...

Jeżeli chodzi Ci o ukrycie wybranych plików lub folderów to polecam mały
programik do pobrania z http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=85&id=597
U mnie działa bez problemu choć czasami zdarza się, że po włączeniu
systemu pokazuje się alarm o naruszeniu zasad.
Opcja pokazywania - ukrycia plików w stosunku do wybranych elementów nie
działa. Oczywiście pliki nie są szyfrowane więc eksplorując partycję
spod innych systemów (np. live) będzie się mieć do nich dostęp.
Pozdrawiam. Mariusz.