Re: [winXP] wymuszanie Standby monitora

Autor: OWL <niepodamtu_at_onet.pl>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 00:53:07 MET DST

Michal Bien napisał:

> IMHO usenet nie jest po to by robic za kogos wyszukiwanie w google -
> to moze sam, pewnie pytajacemu chodzilo o wlasne doswiadczenia.

Zgadza się. Od googlowania zacząłem, ale nie znalazłem
satysfakcjonujących mnie rozwiązań. Chodziło mi o Wasze doświadczenia -
myślałem o kombinacjach w rejestrze, czy coś w ten deseń, ale okazało
się, że sa prostsze sposoby...

> Ja od kilku lat uzywam "wizmo /quiet /monoff"
> http://www.grc.com/wizmo/wizmo.htm

...i bardzo serdecznie Ci dziekuję za pomoc :)
Czegoś takiego właśnie oczekiwałem.
Proste, skuteczne, darmowe i małe.

Pozdrawiam
OWL