Re: Nowy pecet - XP czy Vista?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 21:28:48 MET DST

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:v2tph3dehrdgrdhk8j2b1n3e3mkia1ldlu@4ax.com...

> Ja sobie doinstalowałem jakiś tam temat i wygląda to tak:
> http://jerzu.waw.pl/trash/xp.jpg

Vistopodobne - są dobre... aale próbowałem paru takich i zawsze był
jakiś kłopot... może to dlatego, że próbowałem w systemie, który został
najprawdopodobniej uszkodzony przez zwaloną kość pamięci... Teraz chodzi
na sprawnej kości i zatem ... co się polepszy, to... wiadomo. Wolę
system pewnie i dobrze działający, niż ładny. Może to dla mnie być nawet
NT4, czy Win95 - aby chodziły stabilnie i nie chrzaniły się.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej